Bestuur

Img 4390

Het bestuur van MarketingMinds telt op het moment zes leden. Gezamenlijk houden we ons met de programmering bezig en daarnaast heeft ieder zijn eigen aandachtsgebied.

Een vereniging als de onze kan niet zonder de inbreng van haar leden. Heb je ideeën over het programma, of wil je een actieve (bestuurs)bijdrage leveren aan MarketingMinds, laat het ons weten.


maalders-round.jpg#asset:323

Marcel Aalders
Voorzitter

Marcel Aalders (Aalders Merk en Marketing bv) is zelfstandig merkpositionerings- en marketingstrateeg. In 2009 stond hij samen met Franklin Tuin aan de wieg van MarketingMinds. Marcel werkt voor retailers en dienstverleners, spreekt regelmatig op seminars en congressen en is gecertificeerd Register Marketeer. Zie www.merkpositionering.nl


franklin-tuin.png#asset:613

Franklin Tuin

Bestuurslid

Trends & ontwikkelingen, strategische marketing en branding, klantbeleving centraal, 'De 9+ organisatie', 'Het slimme onbewuste', 'Uitverkocht', 'Delivering Happiness' en 'Purple Cow'. Samen meerwaarde creëren, slimme pull & likeability en in die ene uitspraak van Charles Darwin. Onderscheidende inhoud en vervolgens eerlijke vorm.

"People don't buy what you do; people buy why you do it." - Simon Sinek


cmenthen-round.jpg#asset:327

Chiel Menthen
Web- en contentmanager

Chiel Menthen is online marketeer bij Digital Fellows. Een online bureau waar hij met een netwerk van zeer getalenteerde mensen organisaties ondersteunt op het gebied van online marketing en marketing intelligence. Contact via chiel@digitalfellows.nl of 06-23585066.


mankersmid-round.jpg#asset:335

Marc Ankersmid
Bestuurslid

Marc Ankersmid is directeur en strateeg bij Emotion, het communicatiebureau uit Apeldoorn dat merken groots maakt. Daarnaast is hij partner bij app-ontwikkelaar Appmanschap en organisator van het Marcom-festival Mixed Emotions live. Deed z’n opleiding aan de Haarlem Business School en ontwikkelde zich later als reclameman, strateeg, journalist, festivalorganisator en jongerencoach.