Bestuur

Img 4390

Het bestuur van MarketingMinds telt op het moment zeven leden. Gezamenlijk houden we ons met de programmering bezig en daarnaast heeft ieder zijn eigen aandachtsgebied.

Een vereniging als de onze kan niet zonder de inbreng van haar leden. Heb je ideeën over het programma, of wil je een actieve (bestuurs)bijdrage leveren aan MarketingMinds, laat het ons weten.


maalders-round.jpg#asset:323

Marcel Aalders
Voorzitter

Marcel Aalders (Marketingdirecteur Prominent en eigenaar Aalders Merk en Marketing bv) is merkpositionerings- en marketingstrateeg. In 2009 richtte hij samen met Franklin Tuin MarketingMinds op. Marcel is daarnaast associate partner bij Altuition, regelmatig spreker op seminars en congressen en gecertificeerd Register Marketeer. Contact hem via marcel@aaldersmm.nl of 06-419032879.


franklin-tuin.png#asset:613

Franklin Tuin

Bestuurslid

Trends & ontwikkelingen, strategische marketing en branding, klantbeleving centraal, 'De 9+ organisatie', 'Het slimme onbewuste', 'Uitverkocht', 'Delivering Happiness' en 'Purple Cow'. Samen meerwaarde creëren, slimme pull & likeability en in die ene uitspraak van Charles Darwin. Onderscheidende inhoud en vervolgens eerlijke vorm.

"People don't buy what you do; people buy why you do it." - Simon Sinek


cmenthen-round.jpg#asset:327

Chiel Menthen
Web- en contentmanager

Chiel Menthen is online marketeer bij Digital Fellows. Een online bureau waar hij met een netwerk van zeer getalenteerde mensen organisaties ondersteund op het gebied van online marketing en marketing intelligence. Contact via chiel@digitalfellows.nl of 06-23585066.


cgroot-round.jpg#asset:329

Chantal Groot Kormelink
Bestuurslid

Chantal Groot Kormelink is Manager Marketing en Communicatie Cortina fietsen. Daarnaast lid van de Raad van Toezicht van Viattence (ouderenzorg) en BINK (kinderopvang). In haar rugzak twintig jaar marketingervaring bij mooie bedrijven als Essent en Wolters Kluwer. En enthousiast om mooie MarketingMinds-bijeenkomsten met elkaar neer te zetten! Je kunt Chantal bereiken via info@chantalgk.nl of 06-54702457.


jvoort-round.jpg#asset:331

Jojanneke van der Voort
Ledencommunicatie

Jojanneke van der Voort werkt als Beleidsmedewerker Marketing bij het Nederlands Openluchtmuseum in Arnhem. Strategisch marketingbeleid, onderzoek en digital marketing zijn belangrijke pijlers in haar werk. Ze werkt al jaren met plezier voor het Openluchtmuseum en hield zich eerder bezig met interne communicatie en betaalde publiciteit.

Jojanneke verzorgt de ledencommunicatie voor MarketingMinds. Vragen die jullie stellen via info@marketingminds.nl worden door haar behandeld.

Contact: 06-53536807 of jojannekevdvoort@gmail.com


wbeukeboom-round.jpg#asset:333

Wenneke Beukeboom
Penningmeester

Economisch psycholoog, meer dan 20 jaar ervaring in diverse marketingrollen. Ondersteunt middelgrote en kleinere organisaties in het vinden van hun plek in het weiland: dat waar je uniek in bent en hoe je ervoor zorgt dat dat blijkt uit alles wat je doet. Betrokken bij het hele traject van advies tot resultaat. Van low tot high involvement en B2C tot B2B: rode draad is menselijk gedrag en hoe je hier zo goed mogelijk op in kunt spelen.

Contact: w.beukeboom@w2be.nl of 06-83985130.


mankersmid-round.jpg#asset:335

Marc Ankersmid
Bestuurslid

Marc Ankersmid is directeur en strateeg bij Emotion, het communicatiebureau uit Apeldoorn dat merken groots maakt. Daarnaast is hij partner bij app-ontwikkelaar Appmanschap en organisator van het Marcom-festival Mixed Emotions live. Deed z’n opleiding aan de Haarlem Business School en ontwikkelde zich later als reclameman, strateeg, journalist, festivalorganisator en jongerencoach