Nederlands Openluchtmuseum
Back to the future: Marketingtrends
23 JANUARI 2018

“Tegenwoordig is verandering de enige constante.” Cliché, maar absoluut waar. Maar, hoe bouw je als marketeer dan toch zekerheden in? Trendwatching! Want, toekomstdenken en trendwatching geven input om een organisatie adaptief richting de toekomst te maken. Op dinsdag 23 januari nemen we je mee op een geweldige trip to the future and back. Want wie de toekomst wil kennen, moet eerst het verleden begrijpen. En waar kan dat beter dan in het Openlucht Museum in Arnhem. We serveren je een mooie Marketing Minds avond met geschiedenis en trendwatchers in een geweldige ambiance.  
 

In het Arnhemse Openluchtmuseum is recent de canon van de Nederlandse geschiedenis geopend. We starten met een inleiding door Hubert Slings, een van de ontwikkelaars van deze canon. Daarna zal Albert Top de brug slaan tussen de detailhandel van destijds en de trends in retail anno nu, aangezien nieuwe ontwikkelingen in retail vaak als eerste boven komen drijven. 

Met een tweede trendwatcher die het stokje daarna overneemt zijn we nog bezig.

Programma

  • 18.00-18.30 Inloop
  • 18-30-19.15 Eten 
  • 19.15-19.45 Presentatie Hubert 
  • 19.45-20.30 Bezoek Canontentoonstelling  
  • 20.30-21.30 Presentatie Albert Top 
  • 21.30-22.30 Borrel  

Kosten

  • Leden gratis
  • Introducee €75,00
  • Eenmalig aanmelden €75,00
Sprekers
Top Albert Top Retailvernieuwer en directeur Crossmarks
Hubertslings 400X400 Hubert Slings Directeur entoen.nu
Datum 23-01-2018
Aanvang 19:00 uur
Adres Hoeferlaan 4, 6816 SG Arnhem
Locatie Nederlands Openluchtmuseum
Parkeren Parkeren kan tegenover de hoofdingang