“Tegenwoordig is verandering de enige constante.” Cliché, maar absoluut waar. Maar, hoe bouw je als marketeer dan toch zekerheden in? Trendwatching! Want, toekomstdenken en trendwatching geven input om een organisatie adaptief richting de toekomst te maken. Op dinsdag 23 januari nemen we je mee op een geweldige trip to the future and back. Want wie de toekomst wil kennen, moet eerst het verleden begrijpen. En waar kan dat beter dan in het Openlucht Museum in Arnhem. We serveren je een mooie Marketing Minds avond met geschiedenis en trendwatchers in een geweldige ambiance.
In het Arnhemse Openluchtmuseum is recent de canon van de Nederlandse geschiedenis geopend. We starten met een inleiding door Hubert Slings, een van de ontwikkelaars van deze canon. Daarna zal Albert Top de brug slaan tussen de detailhandel van destijds en de trends in retail anno nu, aangezien nieuwe ontwikkelingen in retail vaak als eerste boven komen drijven.
Met een tweede trendwatcher die het stokje daarna overneemt zijn we nog bezig.
Programma
- 18.00-18.30 Inloop
- 18-30-19.15 Eten
- 19.15-19.45 Presentatie Hubert
- 19.45-20.30 Bezoek Canontentoonstelling
- 20.30-21.30 Presentatie Albert Top
- 21.30-22.30 Borrel
Kosten
- Leden gratis
- Introducee €75,00
- Eenmalig aanmelden €75,00
Datum | 23-01-2018 |
---|---|
Aanvang | 19:00 uur |
Adres | Hoeferlaan 4, 6816 SG Arnhem |
Locatie | Nederlands Openluchtmuseum |
Parkeren | Parkeren kan tegenover de hoofdingang |
Lid worden?
Fijn dat je belangstelling hebt om lid te worden van MarketingMinds!