DEZE BIJEENKOMST GAAT NIET DOOR. WE PLANNEN ZSM EEN ONLINE VERSIE.
Er was een tijd dat we dachten dat contentmarketing de zoveelste marketinghype was. Inmiddels weten we beter, content marketing is here to stay. Maar er is veel ruimte voor verbetering. Want ben je vooral zelf aan het vertellen hoe goed je bent, of lukt het jouw bedrijf echt relevant te zijn voor je klantengroepen met content waar ze op zitten te wachten?
De Johan Cruyff van de content marketing
Onze eerste spreker is Aart Lensink, met recht de Johan Cruyff van de content marketing. Natuurlijk is hij founder van LVB Networks, een van de grootste en meest vernieuwende contentmarketing-bureaus van Nederland. Maar nog veel vaker weet hij te prikkelen met stevige stellingen over de huidige stand van zaken in het vak. “Het produceren van me too-blogs werkt niet langer. Ze zijn inwisselbaar en worden veelal geproduceerd voor de kille spelonken van het internet. Zonde. Het bedenken en uitvoeren van content die in series wordt geproduceerd, kan een grote stap vooruit betekenen voor veel merken.”
Aart is altijd scherp en duidelijk: “Het moet echt beter.” Hij schreef vele boeken over contentmarketing en is een veelgevraagd spreker. We zijn dan ook heel trots dat Aart z’n spraakmakende visie met ons wil delen.
Toppresentatie van een inspirerend creatief merk
De tweede presentatie van deze avond houden we nog even onder de pet.
We kunnen al wel vast melden dat je mag rekenen op een toppresentatie
van een inspirerend creatief merk dat laat zien hoe ver je kunt komen met goede content marketing.
Datum | 29-10-2020 |
---|---|
Aanvang | 19:00 uur |
Locatie | Online (binnenkort, nog te plannen) |
Parkeren |
Lid worden?
Fijn dat je belangstelling hebt om lid te worden van MarketingMinds!