Als je meeste marketingbladen en vele seminars mag geloven, gaat het in ons vaak alleen nog maar om big data, marketing en artificial intelligence, automation en fact-based werken. Is er nog ruimte voor en behoefte aan de ongrijpbaardere dingen als gevoel, gut feeling en intuïtie? We organiseren graag een tegengeluid. We zijn te gast op de winkelvloer van de sterk groeiende mannenkledingketen Only for Men. Zij vertellen hoe je hier handen en voeten aan geeft, bijvoorbeeld door per jaar 150 evenementen te organiseren rondom hun winkels. Hun geheim: vooral dingen doen die jezelf leuk vindt. Dat werkt (en is ook voor de dames onder ons een interessant verhaal).
Matt van der Poel, CXO (Chief eXperience Officer) bij Fresh Forward, zal het spits afbijten. Hij neemt, vanuit belevings- en verbeeldingskracht, organisaties, producten, diensten en merken mee naar hun next level. Dit doet hij voor klanten als Coca-Cola, Gemeente Almere, SNS en Unilever. In zijn presentatie zal Matt ingaan op het inzetten van belevings- en verbeeldingskracht om van betekenis te zijn en te blijven in een snel veranderende wereld. Aan de hand van een aantal modellen en vooral vele inspirerende voorbeelden doet hij een beroep op onze verbeeldingskracht en ontdekken we wat de toekomst voor ons in petto heeft.
Datum | 26-11-2018 |
---|---|
Aanvang | 18:00 uur |
Adres | Barend Ubbinkweg 9 Doesburg |
Locatie | Only for Men winkel, Doesburg |
Parkeren | Parkeren voor de deur |
Aanmelden
Ben je geen lid dan kan je je hieronder eenmalig aanmelden. Ben je wel lid dan kan je je direct aanmelden via de Leden login.
Leden login
Eenmalig aanmelden
Lid worden?
Fijn dat je belangstelling hebt om lid te worden van MarketingMinds!