Only for Men winkel, Doesburg
Creativiteit, gut feeling en intuïtie in fact-based tijden waarin het vooral over data gaat.
26 NOVEMBER 2018
Aanmelden

Als je meeste marketingbladen en vele seminars mag geloven, gaat het in ons vaak alleen nog maar om big data, marketing en artificial intelligence, automation en fact-based werken. Is er nog ruimte voor en behoefte aan de ongrijpbaardere dingen als gevoel, gut feeling en intuïtie? We organiseren graag een tegengeluid. We zijn te gast op de winkelvloer van de sterk groeiende mannenkledingketen Only for Men. Zij vertellen hoe je hier handen en voeten aan geeft, bijvoorbeeld door per jaar 150 evenementen te organiseren rondom hun winkels. Hun geheim: vooral dingen doen die jezelf leuk vindt. Dat werkt (en is ook voor de dames onder ons een interessant verhaal).

Matt van der Poel, CXO (Chief eXperience Officer) bij Fresh Forward, zal het spits afbijten. Hij neemt, vanuit belevings- en verbeeldingskracht, organisaties, producten, diensten en merken mee naar hun next level. Dit doet hij voor klanten als Coca-Cola, Gemeente Almere, SNS en Unilever. In zijn presentatie zal Matt ingaan op het inzetten van belevings- en verbeeldingskracht om van betekenis te zijn en te blijven in een snel veranderende wereld. Aan de hand van een aantal modellen en vooral vele inspirerende voorbeelden doet hij een beroep op onze verbeeldingskracht en ontdekken we wat de toekomst voor ons in petto heeft.

Sprekers
Rens Drost Rens Drost Marketing Manager Only for Men Rens is 7 jaar geleden na zijn studie Small business & Retail management gestart als webshop manager bij Only for Men en is 3 jaar geleden doorgegroeid tot Marketing manager. Samen met 15 collega’s is hij verantwoordelijk voor alle reclame uitingen en een groeiende e-commerce omgeving.
Matt Van Der Poel Matt van der Poel RM Chief Experience Officer bij Fresh Forward Drs. Matt van der Poel RM (1968) is marketeer in hart en nieren. Hij werkt in zijn functie als Chief Experience Officer bij Fresh Forward vanuit belevings- en verbeeldingskracht om organisaties, producten, diensten en merken mee te nemen naar hun next level. 
Datum 26-11-2018
Aanvang 18:00 uur
Adres Barend Ubbinkweg 9 Doesburg
Locatie Only for Men winkel, Doesburg
Parkeren Parkeren voor de deur

Aanmelden

Ben je geen lid dan kan je je hieronder eenmalig aanmelden. Ben je wel lid dan kan je je direct aanmelden via de Leden login.

Leden login

Eenmalig aanmelden

Bedankt voor uw aanmelding
en ontvang de factuur per e-mail