Het lijkt of de meeste organisaties ondertussen wel bekend zijn met het werken vanuit dé klantreis en klantinzichten. Maar is dat wel echt zo? En als dat al zo is, beginnen al die klantreizen dan niet steeds meer op elkaar te lijken (de ‘sea-of-sameness’) waardoor je met je merk allesbehalve onderscheidend bent? Om ervoor te zorgen dat dit jou niet overkomt is het de hoogste tijd om customer experience en de onderscheidende klantreis op het programma te zetten.
Zet je schrap voor een heerlijk vol programma met:
- Dé customer experience expert van ons land, Stephan van Slooten van Altuïtion. Stephan schreef meerdere boeken over klantbeleving en de 9+ organisatie en adviseert dagelijks bedrijven en andere organisaties over een klantgerichtere manier van werken.
- Marloes Bras, marketing- en communicatiemanager bij Bever, vorig jaar meer dan terecht uitgeroepen tot NIMA Marketing Company of the year.
- Jordi Hillenga, formule manager van Ziengs. Jordi werd vorig jaar uitverkoren tot beste jonge marketingmanager van ons land (Future CMO of the year) en al sinds jonge leeftijd bezeten door het marketingvak met zijn geheel eigen visie en aanpak.
Programma
18:00 Welkom
18:30 Dinerbuffet
19:15 Opening
19:20 Stephan van Slooten (Altuïtion)
20:00 Korte pauze
20:15 Jordi Hillenga (Ziengs)
20:45 Marloes Bras (Bever)
21:15 Afsluiting en borrel
Een bijzondere locatie: MIMIK Film Theater en Café | Deventer Achter de Muren Vispoort 8 -10, Deventer
Datum | 19-06-2024 |
---|---|
Aanvang | 18:00 uur |
Adres | Achter de Muren Vispoort 8 -10 |
Locatie | MIMIK Film Theater en Café | Deventer |
Parkeren | De locatie is midden in het centrum van Deventer. Betaald parkeren kan op de Nieuwe Markt (2 minuten lopen), maar daar zijn weinig plekken. Een alternatief is Parkeergarage Brink (11 min. lopen) of anders parkeren aan de overkant van de IJssel (gratis of € 1) en dan met de pont oversteken. |
Lid worden?
Fijn dat je belangstelling hebt om lid te worden van MarketingMinds!