We leren steeds meer over de werking van ons brein en hoe we dat als marketeers kunnen meten. Boeken over het onderbewustzijn dat de belangrijkste (koop)beslissingen bepaalt en Cialdini’s standaardwerken over beïnvloeding, horen in de gereedschapskist van elke marketeer.
Om niet alle boeken hierover te hoeven lezen, sparen we jouw bovenkamer graag een beetje en neemt MarketingMinds je in één avond mee in de belangrijkste inzichten. We maken het lekker praktisch bovendien. Zeker weten dat je meteen na 30 mei een aantal dingen anders gaat doen en je website en online-campagnes de volgende dag aan gaat passen. Bewust én onbewust.
We zijn ditmaal op een bijzondere plek, waar tijdens de Tweede Wereldoorlog de kunst van het beinvloeden (van de vijand) een grote rol speelde. Dat nemen we de 30e mei in de introductie nog even mee, voor we genieten van geweldige pizza's uit de houtoven en salades en focaccia's.
Prijzen
- Introducé €75,-
Agenda
18.00 - Borrel
Datum | 30-05-2017 |
---|---|
Aanvang | 20:00 uur |
Adres | Koningsweg 23A 6816 TD Arnhem |
Locatie | Garage Royal |
Parkeren | Garage Royal is makkelijk per auto te bereiken (via de A50 en de A12) en beschikt over gratis parkeergelegenheid voor de deur. Openbaar vervoer: vanaf NS station Arnhem bus 9 richting Schaarsbergen halte Koningsweg. |
Lid worden?
Fijn dat je belangstelling hebt om lid te worden van MarketingMinds!