Garage Royal
De kunst van het (online) verleiden van het brein
30 MEI 2017

We leren steeds meer over de werking van ons brein en hoe we dat als marketeers kunnen meten. Boeken over het onderbewustzijn dat de belangrijkste (koop)beslissingen bepaalt en Cialdini’s standaardwerken over beïnvloeding, horen in de gereedschapskist van elke marketeer. 

Om niet alle boeken hierover te hoeven lezen, sparen we jouw bovenkamer graag een beetje en neemt MarketingMinds je in één avond mee in de belangrijkste inzichten. We maken het lekker praktisch bovendien. Zeker weten dat je meteen na 30 mei een aantal dingen anders gaat doen en je website en online-campagnes de volgende dag aan gaat passen. Bewust én onbewust.

We zijn ditmaal op een bijzondere plek, waar tijdens de Tweede Wereldoorlog de kunst van het beinvloeden (van de vijand) een grote rol speelde. Dat nemen we de 30e mei in de introductie nog even mee, voor we genieten van geweldige pizza's uit de houtoven en salades en focaccia's.

Prijzen

- Introducé €75,-

Agenda

18.00 - Borrel

Sprekers
Vladimir Van Neurensics Vladimir den Baars Neurensics

Vladimir den Baars onderzoekt bij Neurensics hoe consumenten reageren op merken en reclame. Het onderzoek dat Neurensics doet naar deze (grotendeels) onbewuste reacties. o.a. met fMRI hersenscans, heeft een hoge voorspellende waarde, en daarmee adviseert Vladimir zijn klanten. Voordat hij bij Neurensics kwam, heeft Vladimir vele jaren in de traditionele marketing research gewerkt aan hetzelfde thema en hij is gefascineerd door de inzichten en mogelijkheden die impliciet onderzoek biedt. In de presentatie zal hij voorbeelden geven van de manier waarop merk en marketing communicatie hun werk doen op de plek die er echt toe doet: het brein.

Neurensics is het grootste en meest ervaren neuromarketing research bedrijf in Nederland. Inmiddels zijn er meer dan 45.000 MRI hersenscans gemaakt voor commerciele doeleinden in Nederland en heeft het bedrijf vestigingen in Duitsland en Argentinië. Ook in andere landen is Neurensics bezig met de uitrol van haar activiteiten. 

Robert Kranenburg Martin van Kranenburg Converise Optimalisatie expert

Martin van Kranenburg is een veelgevraagd docent, spreker en dagvoorzitter met expertise op het gebied van conversie optimalisatie, en neuromarketing. Hij heeft aan de wieg gestaan van de website van D-reizen (1995–2006) en het succesvolle vakantiehuizen verhuurplatform Micazu (winnaar thuiswinkel awards 2011-2014). Hij is een gepassioneerd spreker en neemt je mee hoe je websitebezoekers onzichtbaar kunt overtuigen. Hij laat je ervaren hoe je met kleine aanpassingen, grote resultaten kunt boeken. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boeken ‘Influence‘ en ‘Pre-suasion’. Tevens is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt om aan de hand van een structurele focus de online omzet in korte tijd te verhogen.

Martins whitepaper is vast te downloaden via www.onlinebeinvloeden.nl

Datum 30-05-2017
Aanvang 18:00 uur
Adres Koningsweg 23A 6816 TD Arnhem
Locatie Garage Royal
Parkeren Garage Royal is makkelijk per auto te bereiken (via de A50 en de A12) en beschikt over gratis parkeergelegenheid voor de deur. Openbaar vervoer: vanaf NS station Arnhem bus 9 richting Schaarsbergen halte Koningsweg.