Online
#doeslief en andere campagnetrends
2 FEBRUARI 2021

In 2019 startte de SIRE-campagne #doeslief van Joe Public Amsterdam die recent met een Effie beloond werd. “De kortlopende campagne heeft niet alleen uitstekende resultaten laten zien op bewustwording omtrent onaardig gedrag, maar #DOESLIEF heeft ook geleid tot gedragsverandering, hetgeen echt uitzonderlijk is”, vertelde het juryrapport. Anno 2021 is de campagne misschien wel actueler dan ooit! Want, laten we eerlijk zijn, we kunnen allemaal wel wat positiviteit gebruiken. Jeroen van Eck is strateeg en één van de oprichters van Joe Public Take-Away Advertising. Het bureau is bekend vanwege prijswinnende campagnes voor onder meer Lidl (Kordaat), OHRA en SIRE. In 2019 werd Joe Public door de SAN verkozen tot bureau van het jaar. Jeroen won in zijn loopbaan 10 EFFIES en tweemaal de Gouden Loeki met Calvé Pindakaas. Hoe hij dat doet en hoe hij vanuit zijn visie op het vak denkt over campagnes anno 2021 deelt hij graag met ons in een online talk van een uur.

Tijdens deze youtube-stream kun je ook je vragen aan hem stellen.

Sprekers
Jeroen Van Eck Jeroen van Eck
Datum 2-02-2021
Aanvang 18:45 uur
Locatie Online
Parkeren