Dudok Arnhem
Engagement, wat koop je ervoor?
8 APRIL 2019
Aanmelden

‘Engagement’: een toverwoord voor marketeers. Engagement wordt gedefinieerd als ‘Het aangaan van een betekenisvolle verbintenis met iemand. ’Verloven, zeg maar. Engagement voor marketeers geeft aan dat bedrijf en klant een onderlinge verbondenheid voelen, zonder dat die verbondenheid per se officieel is gemaakt door middel van een aankoop.

Een nobel streven, maar wat koop je eigenlijk voor die verbintenis? Hoe draagt engagement bij aan de klantbeleving of zelfs loyaliteit en wat is het rendement op de investeringen die we doen in alle content die we creëren? En hoe bereik je dan die verbintenis? Wat doe je wel en wat kun je beter laten?

Sprekers

Rosella Passier - van Haver | Libéma

Nederland ontwikkelt zich in toenemende mate tot een waar ‘leisureland’. Voor marketeers liggen er grote uitdagingen: hoe kun je klanten aantrekken en aan je binden. En dan de volgende stap: hoe kun je van je gasten fans en ambassadeurs maken. Gastvrijheid en klantbeleving zijn de sleutelfactoren tot succes. Van klantdata naar engagement. Rosella Passier - van Haver, Manager Marketing & Communicatie van Libéma, gaat ons vertellen hoe Libéma dit doet; onder meer met een fantastisch nieuw concept: het Safari Resort Beekse Bergen.

Thijs van der Heide & Danny Membre | RUMAG

Het verhaal van RUMAG begint, net als vele andere verhalen, met het beruchte ‘ergens op een zolderkamer’ sprookje. Want in 2014 begint Thijs van der Heide ergens in Enkhuizen in zijn zolderkamer – oké, in zijn woonkamer – met RUMAG. Niet wetende dat dit (eigenlijk niet zo) onschuldige idee zal uitgroeien tot een media-imperium en zijn leven voorgoed zal veranderen.

Thijs heeft samen met zijn compagnon Danny Membre het merk laten uitgroeien tot een spraakmakend imperium in allerlei media: Youtube, TV, Instagram, Facebook, Influencers, Webshop. Noem. Maar. Op. Merken willen samenwerken, influencers willen samenwerken. Stiekem wil iedereen zijn naam koppelen aan dit uitgesproken merk.

De webshop is inmiddels uitgegroeid tot een gigantisch onderdeel van het bedrijf met een scala aan merchandise en fashion items. Een jaar geleden dacht men nog dat het plafond in volgers was bereikt. Op dit moment is de groei in het aantal volgers niet meer bij te houden en heeft het bedrijf als een van de eerste bedrijven in Nederland een gigantische mijlpaal behaald: 1 miljoen volgers op Instagram.

Sprekers
Rosella Passier - van Haver Rosella Passier - van Haver Manager Marketing & Communicatie Bij Libéma Rosella is sinds december 2016 bij Libéma Manager Marketing en Communicatie. Ze stuurt het marketing- en communicatieteam van zowel Libéma Attractie- en Vakantieparken als het marketing- en communicatieteam voor Libéma Beurzen en Evenementen aan.
Foto Danny Membre Rumag Zwartwit Thijs van der Heide & Danny Membre Founders/Owners RUMAG RUMAG. Is. Everywhere. Samen met zijn compagnon Danny Membre heeft Thijs jarenlang gestreden om het merk steeds verder uit te bouwen. Danny verantwoordelijk voor de organisatie van het bedrijf en o.a. evenementen, Thijs voor het creatieve stuk van het bedrijf.
Datum 8-04-2019
Aanvang 18:00 uur
Adres Koningstraat 40, 6811 DH Arnhem
Locatie Dudok Arnhem
Parkeren Parkeren kan het beste in Q-Park Broerenstraat

Aanmelden

Ben je geen lid dan kan je je hieronder eenmalig aanmelden. Ben je wel lid dan kan je je direct aanmelden via de Leden login.

Leden login

Eenmalig aanmelden

Bedankt voor uw aanmelding
en ontvang de factuur per e-mail