Veenendaal
De ultieme customer experience bij Prins Petfoods en Hotel Wonderland
22 MAART 2022

Hoe moet je je merk en je marketing anno 2022 inrichten als je klanten vanuit pure merkbeleving wilt binden en geen kortingen wil bieden? Zo makkelijk is dat niet… Tijdens onze tweede MarketingMinds-bijeenkomst van 2022 laten we je zien hoe je als merk waardevolle betekenis kunt creëren voor je klanten, zodat zij met plezier tijd aan je besteden en dat uitbetalen in loyaliteit.

We maken hiervoor een uitstapje naar Veenendaal, waar we de merkbeleving van Prins Petfoods zelf ondervinden. Hoe ver kun je gaan als producent van katten- en hondenvoer? Nou heel ver dus! Van het delen van kennis via een eigen diereneducatie-academie tot een dierenvakantiepark. We willen niet te veel verklappen, maar als je het bedrijfspand van Prins Petfoods binnenstapt val je werkelijk van de ene verbazing de andere. Dat beloven we je! Bij dit familiebedrijf in Veenendaal weten ze als geen anders hoe je dierenvoeding consumenten (en hun dieren natuurlijk) aan je bindt.
Zeg nu zelf, welk merk heeft nu een eigen educatietak, auditorium en opnamestudio? We gaan het met eigen ogen aanschouwen op 22 maart. Marlou Mulders, commercieel directeur, vertelt ons dan alles hoe zij dit binnen Prins Petfoods tot leven brengt en uit te kortingen-ratrace blijft.

Onze tweede spreker van de avond is een hele bijzondere en een oude bekende van MarktingMinds, Raymond Klompsma. Al eerder stond hij op ons podium om op z’n eigen, nuchtere en humoristische wijze z’n missie levendig te promoten. Raymond is altijd op missie om de onbevangenheid terug te brengen in de wereld. “Die magische openheid van geest die we ons allemaal herinneren maar o-zo-vaak vergeten. Ondernemen is voor mij een middel om te inspireren en om mensen te motiveren deze mindset opnieuw te omarmen.”

Raymond is ondernemer pur sang. Op z’n 19e startte hij design agency CONCEPT7. Met een team van 25 mensen ontwierp hij voor bedrijven als Philips, Bol.com, Menzis & Booking.com. In 2014 startte hij SRPRS.ME. Meer dan 130.000 reizigers kregen via dit online reisbureau pas op het vliegveld te horen welke stad in Europa ze gingen bezoeken. In november 2019 stopte hij als CEO om opnieuw te gaan ondernemen. In de zomer van 2020 startte hij met XYZGAMES, een online spelshow voor bedrijven. In 9 maanden speelden meer dan 15.000 deelnemers mee met de show. In maart 2021 verkocht hij het bedrijf.

Momenteel werkt Raymond als founder aan Hotel Wonderland. Het eerste en grootste onderdompeltheater van Nederland voor 50.000+ gasten per jaar. Wat kun je van Hotel Wonderland verwachten? “Voor je uit strekt zich een betoverende wereld van ruim 4.000 m2 vol huisjes, trappen, bomen, bruggen, karakters, doorkijkjes, torens: van alles. Je bent vrij om deze wereld vol licht, geluid, geur en ruimtes te verkennen. Af en toe neemt een karakter je mee, of speelt er zich ineens een scène voor je neus af. Overal zijn interactieve installaties om te ervaren. Tussendoor drink je een drankje of ga je wat eten. Tot de Grand Finale, waar alle verhalen samenkomen en de avond wordt afgesloten.” Belevenis marketing zoals het bedoeld is!

Programma:

18:00 Ontvangst
18:30 Diner
19:15 Start programma
21:15 Borrel
22:00 Einde

Sprekers
Unknown Raymond Klompsma
Datum 22-03-2022
Aanvang 18:00 uur
Adres Accustraat 1
Locatie Veenendaal
Parkeren Prins Petfoods