Op deze eerste bijeenkomst in 2024 in de Koepelgevangenis in Arnhem, praten we je in één avond weer helemaal bij over alle nieuwe ontwikkelingen op online-marketinggebied. Want, hoezeer zijn we ‘gevangen’ op het Google-advertising strijdtoneel? En vooral, welke mogelijkheden helpen ons echt verder? We hebben met Jeroen de Koning (Fosby) direct een spreker van formaat voor je die je op z’n eigen enthousiaste en begrijpelijke manier meeneemt de diepte in. Een mooi merkverhaal uit de praktijk maken we in januari bekend.
Een bijzondere locatie: Koepelgevangenis Arnhem
Onze tweede spreker van de avond is Mike Hendrixen, trots MarketingMinds lid van het eerste uur. Na een rol als Marketing Director North & Central Europe bij Codemasters, startte hij in 2013 het marketing en PR-bureau Vertigo 6, dat werkzaam is voor o.a. EA, Disney, OnePlus, Amazon, ASUS, Logitech en New Balance. Mike is gastdocent op Nyenrode en op de HAN.
Voor de lancering van de gloednieuwe Logitech muis was het doel om boven het volle maaiveld uit te steken met een spraakmakende campagne. Daarom bedacht Vertigo 6 een event voor Logitech om free publicity te genereren: het NK Muisklikken! De cross mediale aanpak stond centraal in de campagne en zorgde ervoor dat sales targets werden verbroken. De conclusie: Impressies kun je kopen, aandacht moet je verdienen. Mike neemt je op z’n eigen bevlogen manier mee in de overwegingen die deze campagne zo succesvol maakte.
Programma
18:00u Welkom
18:30u Dinerbuffet
19:15u Opening, Jeroen Koning (Fosby)
20:10u Korte pauze
20:25u Mike Hendrixen (Vertigo 6)
21:10u Afsluiting en borrel
Datum | 7-02-2024 |
---|---|
Aanvang | 19:00 uur |
Adres | Wilhelminastraat 16, 6812 CW Arnhem |
Locatie | Koepelgevangenis Arnhem |
Parkeren | Parkeerinformatie volgt |
Lid worden?
Fijn dat je belangstelling hebt om lid te worden van MarketingMinds!