Innovatiegilde Pakhuis Noorderhaven
Innoveren kun je leren (van Tikkie en USP Company)
21 NOVEMBER 2019

Innovatieve ondernemingen zijn gemiddeld twee keer zo winstgevend als andere bedrijven. Er zijn veel start-ups die pijlsnel groeien dankzij hun innovatieve product of dienst. Dat geeft energie, trekt mensen aan en levert bovendien geld op. Maar hoe innoveer je nu als gevestigd bedrijf? Wat kun jij in jouw werk doen om dezelfde vibe te krijgen als die succesvolle startup?

Een bedrijf dat hier zeer goed in geslaagd is, is ABN AMRO met Tikkie. Moreno Kermsmil van Tikkie vertelt ons op deze avond hoe ABN AMRO erin slaagde om Tikkie razendsnel van start-up tot A-merk uit te laten groeien.

Hans Middelhoek van the USP Company geeft ons wat kaders en theorie over innoveren. Waarom is het nodig, hoe pak je het aan en hoe pas je het in in je merkstrategie?

Wil jij ook innoveren? (Ja, dat wil je). Mis deze avond dan niet!


Sprekers
Foto Hans Middelhoek Klein Hans Middelhoek Business Creatief / Partner The USP Company De USP Company helpt bij merkstrategie en versnelt de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten. Hans creëerde o.a. NS Flex en de merkpositionering van FNV en Squla en ontwikkelde voor Eneco HollandseWind. Ook is hij de stille kracht achter de succesvolle introductie van Toon.
Moreno Kensmil Zwartwit Optie2 E1557745794497 500X500 Moreno Kensmil Digital Marketing Lead Tikkie Moreno is 5 jaar werkzaam bij ABN AMRO en verantwoordelijk voor de marketing vanTikkie. Daarvoor werkte hij aan bureauzijde. Hij omschrijft zichzelf als een datagedreven creatieveling die energie haalt uit klantgerichte en impactvolle marketing(activiteiten).
Datum 21-11-2019
Aanvang 18:00 uur
Adres Noorderhavenstraat 49, 7202 DD Zutphen
Locatie Innovatiegilde Pakhuis Noorderhaven
Parkeren nnb