“How brands grow” van Byron Sharp heeft veel marketeers en bureaus opnieuw aan het denken gezet. Wat vind jij van zijn theorie? We gaan graag de discussie aan.
Bram Jonkheer, CEO van Blauw Research, heeft hier een duidelijke mening over en overziet de voors en tegens. Naast zijn presentatie zijn we bezig met een sterke praktijkcase van het bedrijf waarin het denken goed is toegepast. Deze maken we z.s.m. bekend.
Sprekers
Datum | 25-09-2018 |
---|---|
Aanvang | 18:00 uur |
Adres | Sluisstraat 6, Deventer |
Locatie | DAVO Bieren Stadsbrouwerij & Proeflokaal |
Parkeren |
Aanmelden
Ben je geen lid dan kan je je hieronder eenmalig aanmelden. Ben je wel lid dan kan je je direct aanmelden via de Leden login.
Leden login
Eenmalig aanmelden
Bedankt voor uw aanmelding
Lid worden?
Fijn dat je belangstelling hebt om lid te worden van MarketingMinds!