Het boek “How brands grow” van Byron Sharp heeft veel marketeers en bureaus opnieuw aan het denken gezet. Wat vind jij eigenlijk van zijn "Brand salience"-theorie? Hoewel onderzoekstechnisch zeer goed onderbouwd, zitten er best wat haken en ogen aan zijn visie. We gaan graag de discussie met elkaar aan.
Deze avond is bovendien - mocht je het boek nog niet hebben gelezen en de theorie niet kennen - meteen een toegankelijke samenvatting van Sharps visie. Je kan jezelf een lange avond in je eentje opsluiten en gaan lezen (best taaie kost dat dikke boek), of gewoon naar MarketingMinds komen en met leuke vakgenoten om je heen en lekker eten en drinken de essentie tot je nemen. Niet zo'n moeilijke keuze toch?
Bram Jonkheer, Managing Partner van Blauw Research, neemt ons op zijn bevlogen wijze mee in het gedachtegoed van ‘How Brands Grow’ van Byron Sharp. Ook vertelt Angelique de Reuver, Manager Consumer en Market Insights van FrieslandCampina, ons over de keuzes die Optimel gemaakt heeft op basis van het perspectief van Sharp. Inzichten en keuzes die gezorgd hebben voor een nieuwe impuls aan de groei van Optimel.
Deze avond zijn we te gast bij Stadsbrouwerij en Proeflokaal Davo Bieren te Deventer. Een industrieel en sfeervol pand van lokale helden!
Datum | 25-09-2018 |
---|---|
Aanvang | 18:00 uur |
Adres | Sluisstraat 6, Deventer |
Locatie | DAVO Bieren Stadsbrouwerij & Proeflokaal |
Parkeren | Brink (Parkeergarage) Emmastraat, 7411 BH Deventer |
Lid worden?
Fijn dat je belangstelling hebt om lid te worden van MarketingMinds!