Deze arbeidsmarkt is misschien wel de grootste rem op de groei van je merk. Dus, hoe zorg je ervoor dat mensen juist voor jouw merk willen werken? En minstens zo belangrijk, hoe houd je medewerkers geboeid?
We gaan het deze avond ook hebben over hoe je merk wordt uitgedragen door jouw medewerkers. Merkbeleving begint intern, want het contact dat medewerkers met jouw klanten hebben, heeft veel impact op de beleving van je merk. Verwacht deze avond flink wat concrete tips & tricks, en inspirerende cases over employer én internal branding.
Onze eerste spreker is Katinka Huijberst, managing director van bureau PROOF. Katinka neemt ons aan de hand van mooie praktijkcases mee in hoe je de employee journey optimaal inricht. Een journey waarmee je zorgt voor happy medewerkers en collega’s die optimaal bijdragen aan de doelen van je merk. Katinka vertelt ons wat goed werkt, maar ook wat de valkuilen zijn en de lessen die ze geleerd hebben.
En met een beetje extra trots onze tweede spreker van de avond. We hebben namelijk Europees kampioen AFAS op ons podium staan! AFAS is Europees werkgever van het jaar en Senior Marketingmanager Rik ten Wolde neemt ons mee in hoe je bedrijfscultuur kunt versterken en inzetten voor je werkgeversmerk. Rik vertelt ons alles over de weg naar deze unieke prestatie. Over wat goed werkt en welke lessen ze onderweg hebben geleerd. Inspiratie met een gouden randje dus!
Datum | 21-06-2022 |
---|---|
Aanvang | 20:00 uur |
Adres | Vlijtseweg 114 |
Locatie | STOOM |
Parkeren | Apeldoorn |
Lid worden?
Fijn dat je belangstelling hebt om lid te worden van MarketingMinds!