De Johan Cruyff van de content marketing
Onze spreker is Aart Lensink, met recht de Johan Cruyff van de content marketing. Natuurlijk is hij founder van LVB Networks, een van de grootste en meest vernieuwende contentmarketing-bureaus van Nederland. Maar nog veel vaker weet hij te prikkelen met stevige stellingen over de huidige stand van zaken in het vak. “Het produceren van me too-blogs werkt niet langer. Ze zijn inwisselbaar geworden, en worden veelal geproduceerd voor de kille spelonken van het internet. Zonde. Het bedenken en uitvoeren van content die in series wordt geproduceerd, kan een grote stap vooruit betekenen voor veel merken.”
Aart is altijd scherp en duidelijk: “Het moet echt beter.” Hij schreef vele boeken over contentmarketing en is een veelgevraagd spreker. We zijn dan ook heel trots dat Aart z’n spraakmakende visie met ons wil delen.
Datum | 1-12-2020 |
---|---|
Aanvang | 21:00 uur |
Locatie | Online |
Parkeren |
Lid worden?
Fijn dat je belangstelling hebt om lid te worden van MarketingMinds!