Stadsvilla Sonsbeek, Arnhem
Marketeers met ballen (hoe ook jij meer impact krijgt)
7 FEBRUARI 2017

Heb jij ook weleens het gevoel dat collega-afdelingen in je bedrijf makkelijker hun weg vinden in de directiekamer? ICT, Finance en verkoop worden sneller als vak gezien. Over marketing heeft iedereen daarentegen wel een mening. En vraag je je af hoe het komt dat marketing zo weinig is vertegenwoordigd in de directiekamers? In sommige ondernemingen is marketing echt wel the place to be. Maar in de meeste organisaties staat marketing onderaan de food chain. Het roer moet om, want marketing heeft zo niet de impact die het verdient.

Herkenbaar? Wil jij in 2017 ook meer impact maken met jouw marketingteam?
Op 7 februari gaat prof. Dr. Rudy Moenaert, zeer gedreven key-notespreker (met rock ’n roll ;-) en schrijver van het boek ‘Marketing met ballen’, hier uitgebreid op in. Hij geeft je handvaten waar je morgen mee aan de slag kunt. In het verhaal van Rudy staat niet ons marketingvak centraal, maar de marketeer zelf. Hij vertelt hoe marketeers waarde kunnen creëren voor hun organisatie, de maatschappij én zichzelf. Rudy zegt er zelf over: "Ik vind dat marketing opnieuw een leidende rol moet kunnen spelen. We hebben vooral opnieuw lef en ondernemerschap nodig. Creativiteit en analyse zijn nodig. Maar lef en ondernemerschap helpen marketing de beslotenheid van de communicatie-afdeling te verlaten. Dat helpt een onderneming pas vooruit.”

De eerste dinsdag van februari wordt sowieso een bijzondere: we beginnen die dag om 16.00 uur en hebben drie topsprekers op ons programma. MarketingMinds trapt het jaar graag ambitieus - met ballen, zo gezegd - af. Rudy Moenaert doet de opening, voor het diner.Daarna is het podium voor twee praktijksprekers die zijn pleidooi in praktijk brengen. Met de derde zijn we nog bezig, maar trots zijn we op: Maureen Baas, Marketing Director van Nestlé Nespresso in Nederland.

nespresso-logo.png#asset:217

LET OP: Voor niet-leden en introducés hebben we deze middag/avond een korting van 50%. Je betaalt voor deze middag/avond slechts €37,50 in plaats van €75,00. Ideaal om iemand mee te nemen of een keer kennis te komen maken. Bekijk voor het aanmelden ook onze voorwaarden voor deelname.

Prijzen

Niet-leden: €37,50
Leden: TBD
Introducés: €37,50

Agenda

16.00 uur  Ontvangst (let op: dit is dus vroeger dan normaal!)
16.30 uur  Rudy Moenaert over "Marketing met ballen"
18.00 uur  Diner 
19.15 uur  Maureen Baas, Marketing Director Nestlé Nespresso
20.00 uur  Tweede praktijkverhaal van een marketingdirecteur (met ballen)
21.00 uur  Napraten tijdens de borrel
22.00 uur  Einde

Sprekers
Rudy M Prof. Dr. Rudy Moenaert Prof. dr. Rudy Moenaert is een academicus met een hoog rock-’n-rollgehalte. Rudy is hoogleraar strategische marketing aan de TIAS School for Business and Society en tevens academic director van het Executive Master of Marketing program. De felbegeerde TIAS Best Teacher Award veroverde hij reeds driemaal. Tevens is hij gastprofessor aan...
Maureen Baas Foto Maureen Baas Marketing Director van Nestlé Nespresso in Nederland Maureen Baas is alweer ruim vier jaar verantwoordelijk voor de B2C- en de B2B-marketing van het Nespresso-merk in Nederland. Daarvoor bekleedde ze diverse marketingdirectiefuncties bij Philips en was ze marketing- en ook productmanager bij L'Oreal. Verder is zij jurylid en vice-voorzitter dan de SAN Accenten (categorie fast moving) die jaarlijks...
Datum 7-02-2017
Aanvang 16:00 uur
Adres Villa Sonsbeek, Tellegenlaan 3, Arnhem
Locatie Stadsvilla Sonsbeek, Arnhem
Parkeren 15 auto’s op de parkeerplaats in het park ter hoogte van Apeldoornseweg 75 / Sonsbeek Kiosk langs het hek van het park / na 17.00 uur en in het weekend bij Stellicher Advocaten en Hekkelman Notarissen