Hippo Creative Studios
Ontdek de Kracht van AI
17 SEPTEMBER 2024

Wat betekent AI voor jou als marketeer? Deze vraag staat centraal tijdens het volgende MarketingMinds event op 17 september. Met de vele AI-updates die ons dagelijks bereiken, wordt het steeds moeilijker om door de bomen het bos te zien. Daarom hebben we deze avond praktisch ingericht om jou als marketeer concrete handvatten te bieden.

We zijn trots om aan te kondigen dat ons lid, Jorg Giesbers van Hippo Creative Studios, deze avond zal hosten bij hen op kantoor in Arnhem. Hippo Creative Studios is een creatief productiehuis dat zich richt op het maken van visuele content voor reclamebureaus, adverteerders en andere partijen. In de afgelopen jaren hebben zij zich ontwikkeld in de wereld van AI en GCI om met de nieuwste technieken indrukwekkende campagnes voor hun klanten te realiseren.

Als eerste is het woord aan Bart Ensink. Hij weet als geen ander hoe jij digitale technologie, zoals AI, kunt inzetten en is op een missie om digitale kennis en vaardigheden te vergroten, inspiratie te bieden, ideeen tot leven te laten komen en om organisaties in beweging te krijgen. Bart is eigenaar van andsync, docent bij Beeckestijn Business School en weet alles van digital strategy, internet strategy, web analytics, online marketing, social media, search engine marketing, SEO, SEA emailmarketing, cloud computing, data, Ai, business intelligence, big data, marketing, personalisation, dashboarding.

Na de pauze neemt Ad Alliance, het 'video powerhouse' van RTL Nederland zoals ze zichzelf noemen, het stokje over. Robin Blitzblum is Creative Director bij Ally, het creatief strategische onderdeel van Ad Alliance. Met zijn strategische en creatieve denkkracht maakt hij de sterkst mogelijke matches tussen merken en het breed palet aan middelen die Ad Alliance biedt. Robin, met ruim 35 jaar ervaring in reclame en media, ziet kansen waar anderen uitdagingen zien. Toen AI breed toegankelijk werd begin 2023, herkende hij meteen het enorme potentieel. Sindsdien besteedt hij een groot deel van zijn tijd aan het verkennen van de praktische toepasbaarheid van AI. Wat is nu al mogelijk, wat komt eraan, en voor wie is het relevant? Met zijn passie voor AI probeert hij dagelijks collega's en opdrachtgevers te inspireren.

Robin komt niet alleen. Marco Gijssen (Director ALLY) en Patrick Boshuis (Senior Creative Designer) vergezellen hem, beiden net zo enthousiast over AI. Marco trapt af en zal inzicht geven in hoe Ad Alliance AI al toepast voor mediabureaus en adverteerders, en welke kansen de toekomst biedt. Als afsluiter volgt een praktische demonstratie: Robin en Patrick zullen 'on the spot' een "Pauze-Ad" voor Videoland (RTL) creëren met behulp van AI. Hierbij word je als deelnemer actief betrokken bij het creatieve proces en zie je dus live hoe dit werkt!

Hiervoor doen we een oproep onder de aanmelders: wil je met jouw merk als 'praktijkcase' dienen, laat het ons dan tevoren weten!

 

Programma

18:00 Welkom

18:30 Dinerbuffet

19:15 Opening door bestuur

19:20 Bart Ensink

20:00 Korte pauze

20:15 Ad Alliance: Robin, Marco en Patrick

21:15 Afsluiting en borrel

Praktische informatie

  • Locatie: Hippo Creative Studios
  • Adres: Snelliusweg 15, 6827 DG Arnhem
  • Parkeren: Kan gratis rondom het pand.

 

 

Sprekers
Bart Ensink Bart Ensink Eigenaar van Andsync
Robin Blitzblum Robin Blitzblum Creative Director Ad Alliance
Datum 17-09-2024
Aanvang 18:00 uur
Adres Snelliusweg 15, 6827 DG Arnhem
Locatie Hippo Creative Studios
Parkeren Kan gratis rondom het pand