Grand Café Metropole, Arnhem
Van Persona naar Personaliseren!
5 OKTOBER 2017

In een wereld waarin we overspoeld worden met informatie en reclameboodschappen, is het voor organisaties belangrijker dan ooit om relevant te zijn voor je klant. Sterker nog, het is pure noodzaak om te overleven. Ben jij niet relevant op het juiste moment, dan is voor hetzelfde geld je concurrent het wel en verlies je. 

Een e-mail met hierin jouw voornaam in de aanhef. Veel verder komen de meeste bedrijven niet als het gaat om personalisatie van hun communicatie. En dat terwijl consumenten veeleisender zijn dan ooit en de techniek het toelaat om klanten steeds beter te leren kennen en hier vervolgens op in te spelen met slimme 1-op-1 marketingtoepassingen. We laten ons niet meer in hokjes duwen, segmenteren is passé. We willen als klant het gevoel krijgen dat we door een merk begrepen worden en speciaal zijn.

Personalisatie en het gebruik van data staan in veel bedrijven nog in de kinderschoenen (tenzij je bij een bol.com of andere e-tailer werkt natuurlijk). Wat kan jij er mee? Data omzetten in kennis, en kennis gebruiken in één op één communcatie. Daar gaan we het 5 oktober over hebben, zodat ook jij hiermee aan de slag kunt. 

Bart Ensink, personalisatie specialist, zal ons volledig meenemen in alle trends, ontwikkelingen en innovaties op het gebied van personalisatie en hoe je relevant bent en blijft voor je klant. Daarna maken we de brug naar Jeroen Bouwmeester. Jeroen is specialist op het gebied van online engagement en laat ons zien hoe je personalisatie in de praktijk toepast aan de hand van verschillende inspirerende cases waaronder ANWB.

Kortom een ontzettend inspirerende avond met de nieuwste inzichten uit de theorie, maar ook vooral praktijkvoorbeelden en cases waarmee je zelf aan de slag kan.

Meld je nu aan!

Sprekers
Bart Ensink Marketingminds Bart Ensink Online Marketing Consultant en Personalisatie Specialist

Bart is een bevlogen spreker en internet professional, die de afgelopen 10 jaar bedrijven adviseerde over websites, - shops en de vermarkting daarvan. Tussentijds met een uitstap naar cloud computing waar change management en implementatie van Google Enterprise diensten de hoofdrol speelden. Aan het front staan waar de nieuwe dingen gebeuren speelde een centrale rol in deze 10 jaar. De uitdaging is altijd dit ook in de praktijk, met draagvlak, werkend te krijgen. 
 
De laatste jaren is relevantie hét keyword in online marketing en communicatie. Daarom specialiseerde Bart zich in personalisatie om bedrijven te helpen toe te werken naar daadwerkelijke 1 op 1 communicatie, wat ingrijpt in een organisatie, online middelen en mindset.

Jeroen Bouwmeester Marketingminds Jeroen Bouwmeester Sr. Business Consultant, GX Software

Jeroen Bouwmeester heeft meer dan 15 jaar ervaring in online marketing en communicatie en heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot specialist op het gebied van online engagement. Hij is werkzaam geweest bij verschillende online reclame- en mediabureaus waar hij verantwoordelijk was voor diverse prijswinnende campagnes van grote adverteerders. Sinds 2011 werkt Jeroen bij GX Software als Sr. Business Consultant waar hij meewerkt aan de ontwikkeling en implementatie van BlueConic, een online customer engagement oplossing.

Bekijk ook onderstaande video


Datum 5-10-2017
Aanvang 18:00 uur
Adres Steenstraat 68, 6828 CN Arnhem
Locatie Grand Café Metropole, Arnhem
Parkeren Parkeergarage Velperpoort Arnhem (bij het Vitesse Tankstation)