In een wereld waarin we overspoeld worden met informatie en reclameboodschappen, is het voor organisaties belangrijker dan ooit om relevant te zijn voor je klant. Sterker nog, het is pure noodzaak om te overleven. Ben jij niet relevant op het juiste moment, dan is voor hetzelfde geld je concurrent het wel en verlies je.
Een e-mail met hierin jouw voornaam in de aanhef. Veel verder komen de meeste bedrijven niet als het gaat om personalisatie van hun communicatie. En dat terwijl consumenten veeleisender zijn dan ooit en de techniek het toelaat om klanten steeds beter te leren kennen en hier vervolgens op in te spelen met slimme 1-op-1 marketingtoepassingen. We laten ons niet meer in hokjes duwen, segmenteren is passé. We willen als klant het gevoel krijgen dat we door een merk begrepen worden en speciaal zijn.
Personalisatie en het gebruik van data staan in veel bedrijven nog in de kinderschoenen (tenzij je bij een bol.com of andere e-tailer werkt natuurlijk). Wat kan jij er mee? Data omzetten in kennis, en kennis gebruiken in één op één communcatie. Daar gaan we het 5 oktober over hebben, zodat ook jij hiermee aan de slag kunt.
Bart Ensink, personalisatie specialist, zal ons volledig meenemen in alle trends, ontwikkelingen en innovaties op het gebied van personalisatie en hoe je relevant bent en blijft voor je klant. Daarna maken we de brug naar Jeroen Bouwmeester. Jeroen is specialist op het gebied van online engagement en laat ons zien hoe je personalisatie in de praktijk toepast aan de hand van verschillende inspirerende cases waaronder ANWB.
Kortom een ontzettend inspirerende avond met de nieuwste inzichten uit de theorie, maar ook vooral praktijkvoorbeelden en cases waarmee je zelf aan de slag kan.
Meld je nu aan!
Datum | 5-10-2017 |
---|---|
Aanvang | 20:00 uur |
Adres | Steenstraat 68, 6828 CN Arnhem |
Locatie | Grand Café Metropole, Arnhem |
Parkeren | Parkeergarage Velperpoort Arnhem (bij het Vitesse Tankstation) |
Lid worden?
Fijn dat je belangstelling hebt om lid te worden van MarketingMinds!