Hoe blijf je als marketeer betekenisvol in een wereld die continu verandert? Technologische innovaties, maatschappelijke verschuivingen en economische uitdagingen vragen om wendbaarheid en scherpe keuzes. Maar de essentie van ons vak blijft onveranderd: van waarde zijn.
De ijzersterke jubileumeditie van het PIM Trendrapport laat zien hoe trends voortkomen uit die behoeften en hoe je ze kunt vertalen naar marketing met betekenis. Geen oppervlakkige hypes, maar concrete inzichten die helpen om kansen te benutten.
Aljan de Boer – Head of Inspiration @ Trendsactive
Aljan neemt je mee in de belangrijkste lessen uit het trendrapport, bomvol inspirerende cases. Aljan is een internationale keynote spreker die altijd weet te raken. Hij draagt MarketingMinds een warm hart toe, en we zijn heel blij dat hij na jaren weer bij ons terug is. Puntje van je stoel gegarandeerd.
De merktransformatie van Intertoys – Celvin de Bie
Hoe herpak je een iconisch merk na een faillissement? Intertoys besloot in 2022 de koers radicaal te veranderen. Celvin de Bie, Head of Marketing, deelt aanpak die hem in 2023 het SAN Next Merkenbouwer Accent opleverde. Een geweldig verhaal over strategie, lef én de magie van spelen.
Programma
18:00 – Inloop
18:30 – Diner
19:30 – Aljan de Boer
20:15 – Celvin de Bie
21:00 – Afsluiting met borrel
Mis het niet! Schrijf je nu in.
Datum | 2-04-2025 |
---|---|
Aanvang | 18:00 uur |
Adres | Roggestraat 44, 7311CD, Apeldoorn |
Locatie | ACEC |
Parkeren |
Aanmelden
Ben je geen lid dan kan je je hieronder eenmalig aanmelden. Ben je wel lid dan kan je je direct aanmelden via de Leden login.
Leden login
Eenmalig aanmelden
Voor slechts 85 euro ben je erbij. Entree voor leden is gratis.
Lid worden?
Fijn dat je belangstelling hebt om lid te worden van MarketingMinds!