ACEC
Wat is jouw digitale strategie?
22 JANUARI 2019
Aanmelden

We zijn er dagelijks mee bezig: online marketing. Als we eerlijk zijn: zijn we vooral druk met het in de lucht houden van alle ballen, of werken we echt vanuit een doordachte, digitale strategie? En zijn we vooral aan het zenden en pushen, of weten we onze doelgroepen echt te bereiken en te raken?

Hoogste tijd om even uit je dagelijkse praktijk te stappen en te zien wat we kunnen leren van spraakmakende digitale marketeers. Wat is er anno 2019 allemaal mogelijk en hoe ontwikkel je een solide strategie?

Sprekers

Martin Kool is 'Head of User Experience' bij MediaMonks/S4. Gestart in 2001 in Hilversum als digitaal bureau, is MediaMonks nu één van 's werelds meest gerespecteerde creatieve bureaus met klanten als Amazon, Mercedes-Benz, Google en Netflix. Martin neemt ons mee in zijn visie op 'digital'.

Meer info over Martin en MediaMonks vind je op de site van MediaMonks

Onze tweede spreker is Tim van der Wiel. Deze 20-jarige oprichter van social content bureau GoSpooky weet als geen ander hoe sociale media door jongeren gebruikt worden en hoe je daar als marketeer op in moet spelen. 'Denk echt vanuit het platform en niet vanuit jouw content. Wij maken vaak lelijke advertenties, die scoren het best.' Als je dan ook weet dat tieners slimme adblockers inschakelen en massaal Facebook verlaten, hoe bereik je ze dan wel?'

Op zijn dertiende verdiende Tim zijn eerste geld met een Twitter netwerk van ruim één miljoen Nederlandse tieners. In 2016 richtte hij GoSpooky op, een social content agency gericht op nieuwe media. GoSpooky werkt sindsdien voor grote (inter)nationale merken zoals KLM, HEMA en IKEA. In 2017 plaatste het Amerikaanse zakenblad Forbes Tim in hun jaarlijkse 30 Under 30 medialijst. Daarnaast werd GoSpooky door de Stichting Adverteerdersjury Nederland uitgeroepen tot het beste nieuwe reclamebureau van dat jaar.

In 2018 was Tim de hoogste binnenkomer in de Adformatie top 100, de lijst voor mensen die het verschil maken in de Nederlandse creatieve industrie. Hierin werd hij 'de Max Verstappen van de reclamewereld' genoemd.

Een interview (video) met Tim vind je hier.

Sprekers
Martin Kool Media Monks Martin Kool Head of User Experience, MediaMonks Martin Kool, Head of UX, MediaMonks Family man in essentie en nooit bang om de gebruiker op de eerste plaats te zetten. Met met meer dan 17 jaar ervaring weet Martin precies hoe je digitale producten en platforms optimaal ontwerpt. Als Head of UX bij MediaMonks stuurt Martin een team...
Downlo Tim Vd Wielad Tim van der Wiel Oprichter/eigenaar GoSpooky Tim van der Wiel (1998) verdiende op zijn 13e zijn eerste geld met een Twitter-netwerk van ruim één miljoen Nederlandse tieners. In 2016 richtte hij GoSpooky op, een social content agency dat werkt voor grote (inter)nationale merken als KLM, HEMA en IKEA.
Datum 22-01-2019
Aanvang 18:00 uur
Adres Roggestraat 44, 7311 CD Apeldoorn
Locatie ACEC
Parkeren

Aanmelden

Ben je geen lid dan kan je je hieronder eenmalig aanmelden. Ben je wel lid dan kan je je direct aanmelden via de Leden login.

Leden login

Eenmalig aanmelden

Bedankt voor uw aanmelding
en ontvang de factuur per e-mail