Geen branche knokt iedere dag zo hard om omzet en marktaandeel als de retail. De behoeften en het gedrag van consumenten veranderen. Er wordt steeds meer online gekocht en de ene retailer na de andere valt om.
Marketeers in retail hebben bovengemiddeld veel inzicht in klantgedrag en marketingeffectiviteit. Ook maken zij relatief veel gebruik van omni-channel marketing. Niet gek dus dat we wat van hen kunnen leren.
Grote kans dat jij niet in de retail werkt. Maar wat daar gebeurt, komt vroeg of laat ook naar jouw branche. Daarom hebben we Carolien Vergouwe en Okke Wiarda van Plus Retail gevraagd om hun kennis en ervaring met ons te delen.
MM-lid Miguel van Bussel werkte voor grote retailers zoals Blokker, BCC en Welkoop. Hij deelt zijn persoonlijke ervaringen met ons.
Naast deze waardevolle praktijkkennis zal dr. Erica van Herpen van de Wageningen Universiteit ons vertellen wat de nieuwste inzichten zijn in consumentengedrag vanuit haar onderzoeken.
Kortom, theorie en praktijkervaringen waar iedereen iets aan heeft.
Programma
18.00 - 18.30 Ontvangst
18.30 - 19.30 Eten
19.30 - 20.00 Erica van Herpen van de WUR over de nieuwste inzichten in consumentengedrag
20.00 - 20.30 MM-lid Miguel van Bussel over zijn ervaringen in retail
20.30 - 20.45 Pauze
20.45 - 21.30 Carolien Vergouwe en Okke Wiarda van Plus
21.30 - 22.00 Borrel
Datum | 11-02-2020 |
---|---|
Aanvang | 19:00 uur |
Adres | Hotel Papendal, Papendallaan 3, 6816 VD |
Locatie | Arnhem |
Parkeren | Parkeren kan voor het hotel |
Lid worden?
Fijn dat je belangstelling hebt om lid te worden van MarketingMinds!