26 november 2018
Creativiteit, gut feeling en intuïtie in fact-based tijden waarin het vooral over data gaat.

Eerstvolgende events

Creativiteit 26 november 2018   •   18:00 Creativiteit, gut feeling en intuïtie in fact-based tijden waarin het vooral over data gaat. Als je meeste marketingbladen en vele seminars mag geloven, gaat het in ons vaak alleen nog maar om big data, marketing en artificial intelligence, automation en ... Bekijk event Effectieve Merkgroei 25 september 2018   •   18:00 Effectieve merkgroei in de praktijk! Het boek “How brands grow” van Byron Sharp heeft veel marketeers en bureaus opnieuw aan het denken gezet. Wat vind jij eigenlijk van zijn "Brand salience"-theorie ... Bekijk event Media 6 juni 2018   •   18:00 Met welke media bereik ik anno 2018 mijn klant in hemelsnaam nog? Ons traditionele medialandschap raakt steeds verder in de knel. Lineair TV kijken neemt snel af, oplagen van geprinte media dalen gestaag, adblockers zijn populair en de ... Bekijk event Cortina 27 maart 2018   •   17:30 Wat kan jij leren van de disruptors Cortina en Srprs.me? Anno nu kan een vlieg een olifant pijn doen; start-ups en challengerbedrijven weten steeds vaker grote bedrijven in het hart te raken. Veel startups worden snel ... Bekijk event Zus Jet Kruidenier 23 januari 2018   •   18:00 Back to the future: Marketingtrends “Tegenwoordig is verandering de enige constante.” Cliché, maar absoluut waar. Maar, hoe bouw je als marketeer dan toch zekerheden in? Trendwatching! Want, toekomstdenken en trendwatching geven ... Bekijk event I Stock 519738002 22 november 2017   •   18:00 Welkom in de Betekeniseconomie We zien dat maatschappelijke toegevoegde waarde op weg lijkt naar één van de belangrijkste pilaren onder florerende bedrijven. Duurzaamheid en MVO zijn daarvan slechts het begin ... Bekijk event I Stock 484151460 5 oktober 2017   •   18:00 Van Persona naar Personaliseren! In een wereld waarin we overspoeld worden met informatie en reclameboodschappen, is het voor organisaties belangrijker dan ooit om relevant te zijn voor je klant. Sterker ... Bekijk event I Stock 494339200 30 mei 2017   •   18:00 De kunst van het (online) verleiden van het brein We leren steeds meer over de werking van ons brein en hoe we dat als marketeers kunnen meten. Boeken over het onderbewustzijn dat de belangrijkste (koop)beslissingen ... Bekijk event I Stock 536669536 14 maart 2017   •   18:00 Marketing-tech, wat kun jij ermee? Volg jij het nog? Marketing-tech innovaties volgen elkaar in hoog tempo op. De mogelijkheden zijn eindeloos. Gaan jouw klanten straks ook allemaal aan de VR-bril, of ... Bekijk event I Stock 179113204 7 februari 2017   •   16:00 Marketeers met ballen (hoe ook jij meer impact krijgt) Heb jij ook weleens het gevoel dat collega-afdelingen in je bedrijf makkelijker hun weg vinden in de directiekamer? ICT, Finance en verkoop worden sneller als vak ... Bekijk event
Aankomende events